.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد معاون استاندار از صفهای طولانی CNG درمازندران

معاون عمرانی استانداری مازندران از طولانی بودن صفهای جایگاه های سی ان جی استان انتقاد شدید کرد.

به گزارش شمال نیوز ، سید عیسی هاشمی حیدری ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات جایگاه های سی ان جی مازندران در ساری افزود: برخی فرمانداران به صورت ویژه برای احداث پروژه جایگاه های سی ان جی تلاش می کنند در حالیکه برخی نمی دانند در حوزه خود چند جایگاه دارند.

وی افزود: شهرداری هایی که تاکنون مسئله ویژه ای از آنها ندیده ایم در این خصوص بیشتر فعالیت کنند.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه باید برای مرکز استان شرایط ویژه در نظر بگیریم تصریح کرد: مدیریت ارشد استان به این مسئله توجه دارد و شهرداری ها هم باید تلاش بیشتری کنند تا صف حاصل از جایگاه های سی ان جی در مرکز استان را بشکنیم.

وی با غیرطبیعی دانستن صف های طولانی سی ان جی یادآور شد: ممکن است برخی از استفاده کنندگان از گاز سی ان جی برداشتهای دیگری بکنند.

هاشمی با تاکید بر افزایش ظرفیت جایگاه های در اختیار خاطرنشان کرد: از این طریق می توان بخشی از مشکل صفهای طولانی را برطرف کرد تا مردم با کمترین زحمت از این خدمات بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه شهرداری ها توانایی لازم برای انجام کار در واگذاری زمین برای احداث جایگاه های سی ان جی ندارند، اظهار داشت: برخی شهرداری ها نشان داده اند که در این زمینه توانمند نیستند.

هاشمی با اشاره به اینکه شهرداری های امیرکلا و کوهی خیل و مانند این شهرداری ها برای جایگاه سی ان جی زمین واگذار کرده اند، تصریح کرد: اما شهرداری ساری نمی تواند زمین واگذار کند.

وی یادآور شد: خیلی بد است که شهرداری مرکز استان نتواند برای احداث جایگاه سی ان جی، زمین واگذار کند.

ساخت 25 جایگاه سی ان جی جدید در مازندران

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری در این نشست گفت: 27 جایگاه سی ان جی در استان فعال هستند و افزود: 25 جایگاه در حال ساخت و 11 جایگاه نیز در مرحله اخذ زمین هستند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از شهرها زمان انتظار صف گاز 15 تا 20 دقیقه است تصریح کرد: عمده ترین مشکل در مرکز استان است که گاهی زمان صف انتظار بیش از یک ساعت طول می کشد.

مظلومی با بیان اینکه هشت مرکز فعال در مرکز استان مشغول ارائه خدمات هستند، یادآور شد: سه جایگاه هم در ساری در حال ساخت است.

وی با اشاره به عدم تمکین شهرداری ها در خصوص واگذاری زمین برای احداث جایگاه های سی ان جی خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید مجاب شوند تا قرارداد نگهداری جایگاه و واگذاری تجهیزات را امضا کنند که بسیاری از شهرداری ها از این قضیه سرباز زده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.